Zairi

Perbaiki diri sendiri sebelum baiki diri org lain....

Wednesday, September 13, 2006

Dapatkan Buku Terbaru Ini...


HAMAS

Maszlee Malik, PTS Millennia Sdn Bhd
Harga: RM 28.00 / RM 31.00 (Sabah & Sarawak)
ISBN: ISBN 983-3604-14-5
Barcode: 9789833604142
Jumlah Halaman: 320 halaman
Tarikh Terbit: 22 September 2006


Sinopsis

“Alhamdulillah…kami dipilih Allah bagi mewakili umat Islam di seluruh dunia menentang musuh Allah di Palestin dan mempertahankan Masjid al-Aqsa.” -Dr. Khalil al-Hayya.
“Kami yakin, saudara-saudara seIslam kami masih dapat membantu kami. Kami yakin saudara seakidah kami akan dapat menampung keperluan rakyat Palestin dan mencukupinya.
Kami yakin juga, saudara seakidah kami di seluruh dunia akan dapat membantu kami terus hidup dan tidak bergantung pada bantuan-bantuan daripada negara-negara bukan Islam, apatah lagi daripada rejim Zionis. Persoalannya, di manakah saudara-saudara kami? Di manakah mereka di kala kami memerlukan mereka?Petikan pesanan HAMAS buat umat Islam di MalaysiaBuku ini mengupas sejarah pembentukan HAMAS, kronologi peristiwa-peristiwa berkaitan HAMAS dan Palestin, Intifadah dan pelbagai perkara lain berkenaan HAMAS. Selami kepayahan dan kesengsaraan perjuangan HAMAS sebelum dan selepas diberi mandat menerajui kerajaan Palestin. Penulis buku ini bukan sekadar memperkatakan berkenaan ideologi dan matlamat perjuangan HAMAS semata-mata tetapi juga terselit seribu satu pengertian dan pengajaran buat kita, umat Islam di Malaysia dan di seluruh dunia.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Salam Menarik tentang Poster Sharlinie dalam Utusan...

Fauzan PSI?

Im not working with PSI...im just a teacher now...Let be Fauzan Ibrahim like yours, Zairi Suboh

2:02 PM  

Post a Comment

<< Home